9 dekabr 2019

ACEA. MOTOR YAĞLARI ÜÇÜN STANDARTLAR.

ACEA standartı (Avropa Avtomobil İstehsalçıları Birliyi) mühərrik yağının istifadəsi və işləməsi üçün sertifikatlaşdırmanı təmsil edir və 15 avtomobil istehsalçısının (BMW, DAF, Daimler-Crysler, Fiat, Ford, GM-Europe, Jaguar Land Rover, MAN, Porshe, PSA Peugeot Citroen Renault, SAAB-Scania, Toyota, Volkswagen, Volvo) tələblərini nəzərə alır).

ACEA təsnifatı mühərrik yağları növünə görə üç sinfə bölür: A (benzin), B (yüngül dizel) və E (ağır yüklənmiş dizel mühərrikləri).

Hər sinif müxtəlif səviyyəli əməliyyat xüsusiyyətlərinə görə bölünür:

• Benzin və yüngül dizel mühərrikləri üçün üç (A3 / B3, A3 / B4, A5 / B5);

• Katalit sonrası müalicə sistemləri ilə təchiz olunmuş benzin və yüngül dizel mühərrikləri üçün beş (C1, C2, C3, C4, C5);

• Ağır yüklənmiş dizel mühərrikləri üçün dörd (E4, E6, E7, E9).


İdemitsu məhsullar xəttində ACEA standartına uyğun ZEPRO EURO SPEC 5W-40, ACEA A3 / B4 mühərrik yağı uyğun gəlir.

Müasir mühərriklər texnologiyası və bioyanacaqların artan populyarlığı sürtğü yağlarına daha sərt tələblərin qoyulması zərurətinə səbəb oldu.

Yeni ACEA 2016 standartında həm təsnifat sistemində, həm də mühərrik testlərində bir sıra dəyişikliklər və yeniliklər var. Yanacağın səmərəliliyi ilə əlaqədar daha yüksək tələblər tətbiq edilmişdir.

Yanacaq sərfiyyatı və yeni C5 sinif:

Bundan əlavə, ACEA 2016 təsnifatında tamamilə yeni və ya yenilənmiş testlərə əlavə olaraq, dəyişikliklər C sinifinin (benzin və yüngül dizel mühərrikləri) strukturuna da təsir etdi. Nəticədə, işlənmiş qazla müalicə sistemi olan mühərriklər üçün hazırlanmış mühərrik yağları da daxil olmaqla çoxdan gözlənilən yeni sinif C5 təqdim edildi. ACEA C5, ilk növbədə yanacaq sərfiyyəti üçün, bütün sərtləşdirmə tələblərini ödəmək üçün lazım olan viskozluqlu SAE 0W- və 5W-20 motor yağlarına aiddir. Sinif C5 yağları, məsələn, sinif C3 yağlarına nisbətən yanacaq istehlakını 2% azaltmalıdır.

Yeni sızdırmazlıq materiallar:

Yeni mühərrik texnologiyaları ilə yanaşı, ACEA 2016 sızdırmazlıq materiallar sahəsində inkişafları da nəzərə alır. Son dərəcə aşınmaya davamlı elastomer kimi yeni sızdırmazlıq materialları müasir sınaq tələb edir.

A1 / B1 sinfi ləğv edildi:

A1 / B1 sinif 2016 ACEA təsnifatı nəşrindən çıxarıldı. ACEA C5 ən aşağı özlülük dərəcələrini qiymətləndirdiyindən və işlənmiş qazdan təmizlənmə sistemləri ilə uyğun olduğundan, A1 / B1 artıq lazım deyil.

Bioyanacaqların sürtgü yağlarına təsiri qiymətləndirilir:

Avropada bioyanacaqların geniş yayılması ilə yanaşı, nəqliyyat vasitələrində mühərrik yağının oksidləşməsi, parçalanması və qalınlaşması kimi müxtəlif problemlər daha tez-tez baş verdi. Bununla əlaqədar, bu problemlərlə mübarizədə sürtgü yağlarının effektivliyini qiymətləndirmək üçün iki yeni test hazırlanmışdır.

Yeni mühərrik texnologiyaları daha yaxşı sürtkü yağlarına ehtiyac duyur

Doğrudan Enjeksiyon Qazı (GDI) və turboşarjlı (TGDI) benzin mühərrikləri təkmilləşdirilmiş işləməsi olan sürtgü yağlarına ehtiyac duyur. Bu səbəbdən, ACEA 2016-da turboşarjlar və pistonlardakı çöküntü və çöküntülərlə mübarizədə sürtkü yağlarını qiymətləndirmək üçün iki yeni sınaq təqdim edilmişdir. Bu, GDI və TGDI texnologiyalarının getdikcə daha çox istifadə edildiyi minik avtomobilləri seqmentinin gələcək inkişafına təsir edəcəkdir.

E sinifli motor yağları biodizelin təsirinə görə qiymətləndirilir:

Səmərəli yanacaq istehlakı: Ağır nəqliyyat vasitələrinin mühərrikləri üçün motor yağlarının təsnifatı (E sinifləri yağları) dəyişilməyib. Bir neçə yeni test əlavə edildi, məsələn, biodizelin oksidləşmə təsirini azaltmaq üçün hazırlanmış yeni bir oksidləşmə testi və biodizel istifadə edərkən pistonların təmizliyini qiymətləndirmək üçün yeni bir test.


Xəbərlərə geri dönmək